Klubmesterskab 2023

En weekend i klubmesterskabets tegn er overstået i Dronninglund Golfklub. En weekend hvor der både blev slået rekord på deltagerantallet og sat rekord ude på banen, som i øvrigt stod fantastisk til anledningen.

Vejrguderne var med arrangører og spillere (næsten) hele vejen, og klubmestrene for 2023 blev hyldet søndag eftermiddag.

Det åbne klubmesterskab for damerne blev vundet af Emilia Trend Poulsen med runder i 71, 74 og 70 slag. Sammenlagt 215 slag svarende til 1 under par.

Det åbne klubmesterskab for herrerne blev vundet af Jens Meto med runder i 68, 67 og 70 slag. Sammenlagt 205 slag svarende til 11 under par.

De aldersopdelte rækker blev vundet af følgende:

Junior klubmester: Oliver Bols Mohr

Ynglinge klubmester: Emilia Trend Poulsen

Mid-Age Dame klubmester: Joan Bødker Olsen

Mid-Age Herrer klubmester: Jens Meto

Senior Dame klubmester: June Bøgsted

Senior Herre klubmester: Michael Egebo

Veteran Dame klubmester: Lotte Enemark Aarup

Veteran Herre klubmester: Børge Larsen

Super Veteran Herre klubmester: Søren Vestergaard

I stableford rækken søndag, var bedste dame og herre Lise Lotte Grave og Glenn Engan Christensen, med hhv. 44 og 43 point

Inden vi ønsker alle klubmestrene tillykke skal vi lige have weekendens sidste sensation med.

Det lykkedes nemlig for Philip Caludann at sætte ny banerekord på 2. runde, da han fra tee 62 gik banen i forrygende 66 slag (6 under par).

En runde der indeholdt intet mindre end 9 birdies!

Der skal lyde en stor tak til Bøgh Gravering, alle deltagererne, klubbens greenkeepere og frivillige for indsatsen på banen og afholdelse af turneringen, og naturligvis et kæmpe tillykke til alle vinderne og banerekord holderen!