NYT SYSTEM OG STANDERE

Vigtigt ! Vigtigt ! Vigtigt ! Vigtigt !

Vi har mandag d. 14. oktober 2024 opstillet 2 nye standere og indkørt et nyt system "GolfMore".

Der er 2 nye standere:

1. Tjek-in for gæster, køb at produkter, leje af udstyr. Medlemmer kan foretage hurtig tjek-in på denne stander også

2. Tjek-in KUN for medlemmer. Der kan logges ind med kode, DGU app og snart og med magnetstribe (gl. DGU kort). Her kan ud bekræfte og udskrive scorekort.

Der må forventes en indkøringsfase med nogle problemer/udfordringer og vi håber på forståelse fra såvel medlemmer som gæster.

Den nye løsning betyder, at vi bliver væsentlig mere digitaliseret, sparer tid på kontoret, forbedrer selvbetjeningen i klubben. Der vil være løsninger/tilbud som vi desværre ikke længere kan tilbyde fordi vi ikke kan automatisere. Men vi får så mange fremtidige fordele, at det opvejer ulemperne.

Bl.a. kan man ikke længere rette priser. Det byder, at medlemmer kun kan leje buggy til nedsat pris, hvis der er nogle på kontoret. Leje af buggy til 9-hullers spil udgår d.d. En ny fremtidig løsning til erstatning er under overvejelse.

I fremtiden har vi f.eks. fordele som:

• Digitale greenfee billetter som kan overføres til andre
  • Sporbarhed på buggy d.v.s. vi ved præcis hvem der har lejet og kørt i hvilken bil og evt. skadet den.
  • Træning hos Pro afregnes forud for træning (ikke efter)
  • Der kan ikke ske ekspeditioner uden betaling (snyd / fejl)

ALLE med de trykte grønne greenfee billetter og buggy billetter bedes henvende sig på kontoret for at få disse ombyttet til elektroniske billetter. Disse kan indløses via appén "GolfMore". Billetten ligger i en wallet ala den man kender fra sit kreditkort. Er billetten tilknyttet din konto (DGU nr. og mail) vil systemet selv fratrække et klip/ en billet.

Oplever du noget ifm. tjek-in som er forkert - så henvend dig på kontoret. Vi kan finde/genfinde kvittering på alle transaktioner.

For optimal udnyttelse af den nye løsning skal du downloade app'en "GolfMore" på din telefon.

Hilsen fra kontoret - med håb om en smidig overgang.

PS fra 1. november 2024 til 28. februar 2025 spiller vil efter vinterregler. Gæster kan spille til kun kr. 150 uden brug af andre rabatordninger.