Nyt medlemsskab / kontingent

Vi introducerer et NYT medlemskab !

Fra 1. januar 2025 tilbyder vi et Fleks-medlemskab som vi kalder Fleks H - hverdage. Det koster i 2025 kr. 4.972,50.

Du får:

• Adgang til 18 hullers banen på hverdage (ikke søn- og helligdage) hvis du slår ud inden kl. 14.00
  • Start efter kl. 14.00 på hverdage og på søn - og helligdage koster normal greenfee
  • DGU-kort
  • Du må spille gratis på par-3-banen, bruge driving range, Putting-green og indspilsområdet.
  • Du har stemmeret på generalforsamling
  • Du får udleveret bagmærke

Du betaler fuld pris i andre klubber (også klubber i GNG-ordningen). Rabathæfter som Golfhæftet, greenfee billetter og Teetime-kort kan ikke benyttes som fleksmedlem.

VIGTIGT! Er du allerede fuldtidsmedlem i Dronninglund Golfklub og ønsker at skifte til dette medlemskab - så skal du vælge dette inden 1.12.24 ved skriftligt at informere kontoret herom.

Nye golfere i Dronninglund Golfklub kan vælge dette når som helst.