Resultater fra Danmarksturneringens 1. runde.

Det var en lidt blandet start på Danmarksturneringen for Dronninglunds klub hold.

Der var hold der både fik point lørdag og søndag i deres match, -hold der kun fik point i den ene match, og hold der stadig har point til gode!

2 hold formåede at vinde deres match både lørdag og søndag. Dette var Damernes Kval. hold, og Herrernes Kval hold, der dermed begge indtager førstepladsen i deres puljer!

Herrernes Kval hold vandt også i sidste sæson deres pulje, men blev snydt for oprykning, pga. regler om hvor mange divisions hold en klub må have!

Vi håber på flere point i næste runde af Danmarksturneringen der spilles d.17.-18. Juni.

1.div. Herrer                       Taber  5-13 til Viborg

Taber  2-16 til Ikast Tullamore

2.div. Damer                       Taber  0-9 til Herning

*Vinder  6-3 over Randers

1. div. Herrer Taber 1-11 til Blokhus

*Vinder  8-4 over Sæby

4.div. Herrer                       Taber  5-7 til Hvide Klit

Taber  4-8 til Frederikshavn

Kval. Herrer                       *Vinder  6.5 – 5.5 over Sindal

*Vinder 7-5 over Løkken                           Indtager 1.pladsen i puljen!

Kval. Damer                       *Vinder  7-2 over Ørnehøj

*Vinder  7-2 over Hals                               Indtager 1. pladsen i puljen!

Senior Kval.                       Taber  4-9 til Brønderslev

Taber  2-11 til Sæby

Vi takker for opbakningen på hjemmebane, og til de frivillige der hjalp til med alt det praktiske, -for at få første runde af Danmarksturneringen  afholdt!