Danmarksturneringen 3. runde

Danmarksturneringen 3. Runde.

I den kommende weekend 12.-13.aug. spilles den sidste og afgørende spillerunde i Danmarksturneringen.

Der har i denne sæson været lidt vigende resultater, og desværre ser det ud til at flere af holdene, kan være nedryknings truede.

Herrer 1.div ligger sidst i puljen med 0 point.

Herrer 3.div ligger nr.2 i puljen med 4 point. (nr.1 har 8 point)

Herrer 4.div ligger sidst i puljen med 0 point.

Herrer kval. ligger nr.3 i puljen med 6 point, dog kun et point efter nr.1 og 2.

Damer 2.div ligger delt nr.2. i puljen med 4 point.

Damer Kval. ligger nr.1 i puljen, med max point 8. (nr.2 har 4 point)

Senior Kval. ligger sidst i puljen med 0 point.

Det eneste hold der er nr. 1 i deres pulje og med max point, er Dame kval. som har et oprykningsspil i sigte, hvis de som forventet holder positionen efter weekendens match!

- Dette er dog under forudsætning at Dame 2.div ikke rykker ned, da der kun kan være et klubhold i hver division, -så vi håber at alt flasker sig for begge hold!

For at afvikle turneringen, er banen derfor blokeret for almindelig spil lørdag i tidsrummet 7.15-10.30 og søndag 7.15 -14.30.

Vinden skulle aftage til weekenden, og temperaturen igen på de 20 grader, -så der er vejr til at komme og se vores klubhold spille på hjemmebane.

Hjemmebane lørdag:

1. 8.00 Herrer kval. mod Løkken
  2. 9.00 Senior Kval mod Sæby.

Hjemmebane søndag:

Kl. 8.00     Herrer 1.div. mod Brønderslev (1.runde, Foursome)

Kl. 8.40     Damer 2.div. mod Hammel

Kl. 9.30     Damer kval. mod Sæby

Kl.10.20    Herrer 3.div. mod Hjørring

Kl.11.20    Herrer 4.div mod Sindal.

Kl.13.30    Herrer 1.div.mod Brønderslev (2.runde, singles)