2. div. herrer vinder og rykker op

Dronninglund Golfklub rykker i 1. division

Søndag den 11. september blev en historisk dag for Dronninglund Golfklub. For første gang i Dronninglund Golfklubs historie har golfklubben et hold i 1. division.

Dronninglunds bedste herrer havde taget turen hele vejen til Skærbæk Mølle Golfklub, hvor oprykningskampen skulle spilles. Modstanderen var Sønderjylland, som viste sig at være en meget værdig modstander. Heldigvis holdt nerverne til den afgørende kamp med en sejr på 12-6 til Dronninglund.

Dermed har Dronninglund Golfklub sikret sig en plads i 1. division næste år i Danmarksturneringen.

Stort tillykke til holdets spillere, som alle har været en del af 2. divisionsholdet i sæsonen: Casper Bruun, Jens Meto, Mark Schütze, Phillip Caludann, Martin Michno, Mikkel Endby, Mathias Ejstrud, Peter Baagøe & Dennis Møller.