Medlemsskaber

Fuldtidsmedlemsskab

Et fuldtidsmedlemsskab er for dig, der gerne vil spille golf tit og på andre baner.

Fuldtidsmedlemmer er opdelt i 4 kontingentkategorier (se takstblad under kontingent)

1. Medlemmer fra 25 år

2. Medlemmer fra 19 – 24 år

3. Medlemmer fra 9 – 18 år (juniorer, stemmeret fra 16 år)

4. Medlemmer fra 2 – 8 år (sandkasse – ingen stemmeret)

Rettigheder:

• Du har ret til at benytte alle banefaciliteter, når der er åbent.
  • Du har stemmeret på generalforsamling.
  • Du får udleveret bagmærke.
  • Du får udleveret DGU-kort og national spilleret, når du er I HCP 54 eller derunder.
  • Du får ret til og spille til halv greenfee I alle SGN-klubber *.
  • Du har ret til og til at benytte dig af vores greenfee aftaler med andre klubber.

Find kontingentpriserne her

Fleksmedlemsskab

Et fleksmedlemsskab er for dig, der ikke spiller golf så tit (op til 10 gange om året).

Kontingentet er mindre end fuldtids, men til gengæld skal du betale fuld greenfee hver gang du spiller her eller I andre klubber (også SNG-klubber).

Rabathæfter som Golfhæftet, greenfee billetter og Teetime-kort kan ikke benyttes som fleksmedlem.

Rettigheder:

• Du må spille gratis på par-3-banen, bruge driving range, Putting-green og Indspilsområdet.
  • Du har stemmeret på generalforsamling
  • Du får udleveret bagmærke

Vi tilbyder tre typer af fleksmedlemskab:

Fleks udland - du får:

• Fuld adgang til Par3 banen og 18 hullers banen
  • DGU-kort

Kræver udenlandsk medlemskab og hjemmeklub

Fleks A - du får:

• Fuld adgang til Par3 banen
  • DGU-kort
  • 3 x greenfee til Dronninglund Golfklub

Fleks B - du får:

• Fuld adgang til Par 3 banen
  • DGU kort

Fleks C - du får:

• DGU kort

Prøvemedlemsskab

Et prøvemedlemsskab er for dig , der gerne vil i gang med golfspillet og hvor der arrangeres kursus i “Golfkørekortet” 3-5 gange om året alt efter behov.

Rettigheder:

• Du får undervisning både teoretisk og I praksis (weekendkursus eller hverdagskursus over 3 uger
  • Du får en prøveperiode på 3 måneder, hvorefter du skal melde dig ind I klubben
  • Du skal bestå både en teoretisk og praktiske prøver
  • Du får lov til at bruge alle faciliteter på banen, dog kun stor bane en gang om ugen indtil du spillet dig ned I HCP 54 eller har gået 3 gange med en fadder

Long-Distance medlemskab

Et Long‐Distance medlemskab er for dig, der gerne vil spille vores bane tit, men har en anden hjemmeklub, hvor du er fuldtidsmedlem.

Rettigheder:

• Du har ret til at benytte alle banefaciliteter, når der er åbent.
  • Du har stemmeret på generalforsamling
  • Du får udleveret bagmærke

Passiv

Et passivt medlemskab er for dig, der ikke længere vil/kan spille golf i klubben, men gerne vil være medlem og støtte op om klubben økonomisk.

Rettigheder:

• Du har ret til og opstille til bestyrelsen (dog ikke stemmeret).

Kan ændres til et fuldtids medlemsskab på ethvert tidspunkt af året.

Partout -par3-banen

Et partout- par3 – banen medlemskab er for dig, der gerne vil spille golf ind i melllem samt benytte Driving Range, Putting Green og Indspilsområdet.

• Du har ret til og spille på Par3-bane
  • Du har ret til og benytte Driving Range, Putting Green og Indspilsområdet