Trænere

PGA Pro Casper Bruun

Jeg startede min golfkarriere i 1994 i Golfklubben Hvide Klit. Jeg flyttede dog hurtigt til Frederikshavn Golfklub, hvor jeg også er født og opvokset. Da jeg blev færdig med Handelsskolen tog jeg på College i Texas - USA og var en del af Midland College Golf Team.

Efter mit ophold i USA, blev jeg medlem af PGA of Denmark og fik en professionel spiller kontrakt i Brønderslev Golfklub. Det var også i de år hvor jeg spillede fuld tid på Nordic League. I årene som fuldtids professionel mødte jeg Dan Stage. Tingene udviklede sig hurtigt og jeg blev tilbudt en kontrakt som træner elev. Siden hen har jeg stået for undervisningen, lige fra begyndere til elite, i Tange Sø Golfklub, Karup Å Golf Klub, Hedens Golfklub, Blokhus Golfcenter og nu Dronninglund Golfklub.

Fakta om Casper Bruun:

Alder: 38

Golf start: 1994

HCP: +3,4

Bane Rekorder: 2

Laveste golf runde: 64

Medlem af PGA of Denmark: 2007

PGA Student of the Year: 2011

TaylorMade Ambassador: 2015

Mail: info@dronninglund-golfklub.dk

PGA pro Jens Meto

Jens Meto er uddannet i Århus Golfklub, hvorefter han fortsatte et par år som træner i klubben. I 2021 kom han til Dronninglund Golfklub som en del af trænerholdet.

Sammen med sin far Jesper Meto vandt Jens DM i to generationer i 2021.

Fakta om Jens Meto:

Alder: 30

Golf start: 2000

HCP: +2,9

Bane Rekorder: 1

Laveste golf runde: 63 (-9)

Medlem af PGA of Denmark: 2017

Mail: metogolf@hotmail.com