Frivillig

"Frivillige har ikke nødvendigvis tiden, de har hjertet!" (Elizabeth Andrews)

Der er så mange mennesker som bidrager med deres tid, energi og ikke mindst hjerte for at klubbens daglige drift kan fungere optimalt og dens fremtid og udvikling kan blive til en realitet. Vi får hjælp til banepleje, udvalgarbejde, begyndertræning, cafeen og selskaber i huset, pasning af Pro-shoppen og klubhuset i weekenderne, vedligholdelse, forskellige projekter og så meget andet. Der bruges muskler og hjerne, men mest af alt bruges der hjertet og kærligheden for denne sport, og vores klub gør det hele muligt!

Vi kan godt bruge dig, om det er 1 time eller flere, alt arbejde har stor betydning for os!

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at kontakte sekretariatet.

Dronninglund Golfklub vil gerne takke alle frivillige hjælper som har bidraget til vores klub!

Af hjertet tak!